Dyslexie - Leerstoornissen
Het belangrijkste wat je leert/leerde op de basisschool in schema's en tabellen. Voor bovenbouw en brugklas. In handig A5-formaat en volledig in kleur. 68 pagina`s inclusief begrippenlijst.
Lees meerLeestekens Leer- en oefenboek, 40 pagina`s A4. Inclusief gratis te downloaden antwoordenboek.
Lees meerHet spel bestaat uit 20 onderkaarten, 160 bijbehorende kaartjes en kopieerbladen. Het spel wordt met 2 kinderen gespeeld met 2 onderkaarten en 16 bijbehorende kaartjes en een kopieerblad. In een stevige kunststof doos. Eerst zien dan leren.
Lees meerVoor kinderen tot ± 12 jaar. Gebruikers kunnen kiezen voor links- of rechtsdragend. Het onderhoud is makkelijk, omdat het apparaat in de vaatwasser gereinigd kan worden. Per stuk.
Lees meerWeekkaarten voor 50 weken. Categorieënkaarten met afbeelding en tekst. 5x 8 soorten, zodat 5 leerlingen tegelijkertijd kunnen oefenen. Categorieënkaarten zonder afbeelding, met tekst. Visuele dicteekaartjes, 5 doosjes (per 10 weken, 1 doosje):
Lees meerVoor volwassenen en voor kinderen vanaf ± 12 jaar. Gebruikers kunnen kiezen voor links- of rechtsdragend. Het onderhoud is makkelijk, omdat het apparaat in de vaatwasser gereinigd kan worden. Per stuk.
Lees meerDrivers: 40 mm, impedantie: 32 Ohms, gevoeligheid: <85dB, frequentiebereik: 20-20.000 Hz, jack: 3,5 mm – Stereo, snoerlengte: 2,0 meterMicrofoon: dimensies: 6,0 x 2,2 mm, richtingsgevoeligheid: omni, signal to noise ratio: ≥60dB, gevoeligheid: -40 ± 3
Lees meerDyslexie
Dyslexie is een leerstoornis waarbij het lezen en spellen van woorden moeilijk is. Deze problemen kunnen leiden tot frustratie, angst en een negatief zelfbeeld bij het kind.
Het is belangrijk om kinderen en jongeren met dyslexie een veilige en ondersteunende omgeving te bieden waarin zij zich kunnen ontwikkelen en groeien. Het aanbieden van strategieën en hulpmiddelen die hen helpen bij het lezen en schrijven kan hun zelfvertrouwen vergroten en hun angst verminderen. Ook het betrekken van deze kinderen en jongeren bij activiteiten waarin ze kunnen uitblinken, zoals muziek of sport, kan hun zelfbeeld versterken.
Als pedagogische professionals moeten we ons bewust zijn van de emotionele problemen die kinderen en jongeren met dyslexie kunnen ervaren en hen ondersteunen om hun potentieel te bereiken. Bij onze begeleiding van deze kinderen is het van belang om hun succes te vieren en hen te erkennen voor hun harde werk en doorzettingsvermogen.