Gespreksvaardigheden
48 kleurenfoto’s, formaat 210 x 148 mm. Verpakt in een opbergdoos.
Lees meerSet van 60 (4 x 15) kaartjes in een handig doosje.
Lees meer52 coachingkaartjes, formaat 87 x 56 mm, inclusief handleiding en speelwijze. Verpakt in een kartonnen doos.
Lees meerSet van 7 x 15 (105) kaartjes in een handig doosje. Ook bevat elke categorie enkele blanco kaartjes (uitwisbaar indien beschreven met uitwisbare stift) zodat jijzelf je vragen kan verzinnen. Verpakt in kartonnen doosje.
Lees meerDe blije editie. 60 dilemmakaarten. 2 kaartjes met uitleg over de spelvormen voor 2 en 4 spelers. 20 stemkaarten. 1 spelbordkaart. Verpakt in een stevige kartonnen opbergdoos (formaat 130 x 100 x 50 mm).
Lees meerEen spel (14+) om samen spelenderwijs in gesprek te gaan over gezondheid. Verpakt in een stevige blikken verpakking.
Lees meer7 spelborden (elk thema een eigen bord), 224 kaartjes met vragen (verdeeld over de thema’s), dobbelsteen en 7 pionnen. Verpakt in een stevige kartonnen doos, inclusief handleiding.
Lees meerTransparant bord met houten frame (330 x 280 mm). 2 houten houders om het transparante bord in te plaatsen. 6 gekleurde uitwisbare stiften en een bordwisser. In een kartonnen opbergdoos met handleiding. Inclusief 34 gratis werkbladen als download.
Lees meer70 coachkaarten met foto’s in een kartonnen doos, inclusief handleiding met uitleg over werkvormen en achtergrondinformatie.
Lees meer9 verteldobbelstenen (18 mm) met handleiding in een stevig opbergdoosje van 75 x 75 mm.
Lees meer30 fotokaarten in kleur, formaat A4. Verpakt in kartonnen doos, inclusief CD-rom en handleiding.
Lees meerGespreksvaardigheden
... in de belangstelling durven staan en motorische ontwikkeling. Voor de deelvaardigen of het oefenen van de algehele gespreksvaardigheid kunnen boeken en spelmaterialen worden in gezet.
Spelmaterialen kunnen zowel de client als de begeleider helpen in het formuleren van de juiste zinnen, het stellen van helpende vragen en het benoemen van emoties die minder bekend zijn. Gesprekskaarten kunnen ook helpend zijn doordat de vragen worden gesteld door 'het toeval' of het kaartje. Dat maakt dat de begeleider op een andere manier onderdeel wordt van het gesprek, antwoord kan geven op vragen en daarmee een voorbeeldfunctie heeft.