Het kan gebeuren dat u na aankoop van een materiaal erachter komt dat een uitgave niet helemaal is wat u er van verwachtte. U mag een artikel uitgebreid bekijken, maar zorg ervoor dat het artikel écht nieuw blijft!
Wat te doen?
• Stuur een e-mail voorzien van het ordernummer binnen 14 dagen naar [email protected] en geef aan om welk artikel het gaat
• U ontvangt een bevestiging van uw retourmelding met instructies van ons per e-mail
• U heeft vanaf dit moment van retourbevestiging 14 dagen de tijd om het retourproduct terug te sturen naar het door ons aangegeven retouradres
• U ontvangt binnen 14 werkdagen de kosten van het retourproduct overgemaakt, nadat het retourproduct door K2-Publisher.nl in goede staat is ontvangen
• Retourneert u de volledige bestelling, dan worden ook de verzendkosten terugbetaald
• De verzendkosten van het retour sturen zijn voor uw rekening
Hygiëne-producten (indien seal/verzegeling verwijderd of verbroken is), kopieer- en werkbladen kunnen niet geretourneerd worden!
Reclames
Eventuele reclames dienen binnen 8 dagen na ontvangst aan onze klantenservice gemeld te worden. Wij verzoeken u direct contact met ons op te nemen. Stuur ons een bericht voorzien van afbeelding naar [email protected] en vermeld hierbij het factuur- of ordernummer, (organisatie)naam, artikel en omschrijving van het artikel. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Retourzendingen zonder voorafgaand bericht worden niet aanvaard!
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.